Regulamin z dnia 10.12.2015

Regulamin z dnia 10.12.2015

Postprzez administrator » Cz gru 10, 2015 17:38

Regulamin forum

1.Udział w forum jest dobrowolny i bezpłatny. Wejście, dokonanie wpisu czy rejestracja na niniejszym forum traktowane jest jako zapoznanie się z niniejszym regulaminem i zaakceptowanie treści w nim zawartych.

2.Dokonując rejestracji na forum wyrażasz zgodę na otrzymywanie od Administracji forum i właściciela forum oraz sponsorów forum materiałów reklamowych na podany podczas rejestracji adres mailowy. Niniejsza zgoda dotyczy również możliwości wysyłania materiałów promocyjnych i informacyjnych

3.Za treści publikowane na forum odpowiadają ich autorzy. W przypadku naruszenia norm prawnych, obyczajowych i etycznych Administracja forum, ani właściciel forum nie jest w żaden sposób stroną do której można kierować jakiekolwiek roszczenia i zarzuty

4.Zabrania się publikowania na forum treści o charakterze propagujących nienawiść, rasizm, faszyzm, idee komunizmu, jak również treści o charakterze naruszające obowiązujące prawo (w tym podawanie linków do stron zawierających takie treści)

5.Zabrania się publikowania treści ogólnie uważanych za obraźliwe, w tym naruszające godność i poszanowanie człowieka w zakresie jego poglądów i uczuć religijnych

6.Zabranie się publikowania treści naruszających prawo polskie i międzynarodowe, w tym również praw autorskich i im pokrewnych

7.Na forum piszemy w odpowiednich działach.

8.Do wklejania linków, służą odpowiednie działy tematyczne, linki i posty które będą nie podane w odpowiednim dziale będą kasowane (np. link odnoszący się do warsztatu samochodowego będzie umieszczony w dziale Uroda, no chyba, że będzie dotyczył urody właściciela lub właścicielki...:-), a w przypadku uzasadnionym będzie to się wiązało z ukaraniem użytkownika kara administracyjną Powyższy punkt nie dotyczy administratorów. Ci mogą wklejać linki w dowolnym miejscu forum..

9.Szanujmy swój język. Na forum staramy się pisać poprawną polszczyzną unikając wulgaryzmów. Za ich używanie dajemy ostrzeżenia

10.System kar
a)Za używanie wulgaryzmów, łamanie regulaminu jak również nieprzestrzeganie zakazów jakie są umieszczone w pewnych działach administrator lub moderator nakłada karę w postaci ostrzeżenia, które blokuje dostępność do pewnych funkcji forum. Ostrzeżenia są kasowane po 30 dniach od ich nałożenia
b)Nagminne naruszanie regulaminu spowoduje BAN na danym koncie
c)W przypadkach wyjątkowych BAN może być zamieniony na całkowite usunięcie konta

11.Nie można zakładać kilku kont z jednego adresu mailowego

12.Administracja zastrzega sobie prawo do moderowania lub usuwania postów bez podania przyczyny. Podobnie będą traktowane konta, gdzie za obraźliwy będzie uważany nick użytkownika

13.Usunięcie konta na prośbę użytkownika następuje poprzez wniosek przesłany mailowo na adres jono80@wp.pl W nazwie maila prosimy zamieścić treść „Usunięcie konta nick: [tu wpisujemy swój nick]. Aby uniknąć nieporozumień i „żartów” ze strony innych osób, z naszej strony zostanie wysłana odpowiedź na adres mailowy jaki użytkownik podał w trakcie rejestracji z informacją o prośbie o usunięciu konta. Jeżeli mailowo (odpowiedź musi być wysłana jako odpowiedź na naszego maila) potwierdzisz chęć usunięcia konta, zostanie ono zlikwidowane.

14.W pozostałym zakresie, nie objętym niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego

15.Regulamin jak i wszelkie późniejsze jego zmiany wchodzą w życie w chwili jego opublikowania. Obowiązującą jest wersja regulaminu z zawsze jego najświeższa wersja łącznie z ewentualnymi załącznikami i aneksami...
administrator
 
Posty: 41
Dołączył(a): Cz gru 10, 2015 17:29

Postprzez » Cz gru 10, 2015 17:38

 

Powrót do Regulamin



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość